לוחות גבס

לוחות גבס הפכו בעשורים האחרונים לאחד הפתרונות הקלים והיעילים ביותר להקמת מחיצות, לבידוד, ליצירת חללים ולעיצוב. לגבס יתרונות רבים, אך בטרם הבחירה בו יש להכיר את תכונותיו ולהתאים את סוג הגבס הנכון לפעילות הנדרשת.

אנו ב - א.כ ישיר לבניין מציעים מגוון סוגי גבס ולכל מטרה:

לוחות גבס לבן - מיועדים לרוב ליצירת מחיצות בתוך חללים ולחיפוי. סוג גבס זה אינו עמיד במים ועל כם מומלץ להשתמש בו במקומות יבשים.

לוחות גבס עמידים במים (גבס ירוק) - נועדו בעיקר לחדרים בהם ישנה רטיבות או לחות ומשמשים הן ליצירת מחיצות והן לצרכי חיפוי קירות או תקרה בהם.

לוחות גבס לחיפוי חיצוני (גבס כתום) - לוח גבס זה עטוף סיבי זכוכית משני צדדיו ולכן עמיד לאקלים החיצוני, למים, עובש, רוחות, חום וקור. הלוח פשוט להתקנה על כל סוג של קיר וייתן מענה לכשנדרש חיפוי חיצוני למבנה.

לוחות גבס חסיני אש (גבס ורוד) - מיועד בעיקר למקומות בהם נדרשת עמידות יתרה לאש, כגון מסדרונות, חיפוי לקירות פלדה ובכל מקקום בו מעוניינים לשפר את רמת הבטיחות מפני שריפה.

מעבר ללוחות הגבס הסטנדרטיים ישנם גם לוחות משודרגים ואיכותיים יותר, בעלי תכונות משופרות ויתרונות נוספים, המיועדים לפרוייקטים מיוחדים או עבור המעוניינים ברכישת לוחות ברמה הגבוהה מהסטנדרט.

 

בבואכם לבחור בקירות גבס, הקפידו להציג בפני צוות החנות את מטרתו של הקיר הנרכש והיכן מיועד להיות מותקן. בהתאם לכך יוכל הצוות להמליץ לכם על סוג קיר הגבס הנדרש, הכמות הנדרשת ואופן התקנתו.

צוות א.כ ישיר לבניין מזמין אתכם אל מחלקת הגבס, בה תוכלו למצוא את כלל החומרים, האביזרים והכלים הנדרשים לביצוע עבודות גבס תוך קבלת המלצות מצוות החנות המקצועי והמיומן.    
נמצאו 0 תוצאות סדר לפי: