א.כ ישיר לבניין

כשעיצוב ויוקרה נפגשים בחדר האמבטיה

מבחר סוגי קרמיקה, לריצוף, לחיפוי ולשדרוג הבית.

אז למה אתם מחכים? מגיעים, בוחרים ומתחדשים! קרמיקה איכותית זה א.כ הישיר לבניין.


קרמיקה הינה אחד החומרים הפופולאריים והאהובים ביותר לריצוף ולחיפוי. המבחר, הגיוון והקלות בהתקנתה הופכים אותה לאמצעי המועדף לשדרוג נראות הבית. רוצים להתחדש? מעוניינים לשדרג את חדר האמבטיה? חולמים על מראה יוקרתי, קלאסי או מודרני? הגעתם למקום הנכון.   

בעלי דירות ובתים פרטיים נוגים מעת לעת לשפץ את בתיהם, מתוך רצון לחדש, לשנות עיצוב, לרענן את חללי הבית השונים ולהעניק לו מראה חדש, בהתאם לטעמם העיצובי. אחד החללים הפופולאריים בהם נעשה בדרך כלל שיפוץ, הוא חדר האמבטיה. כיצד עושים זאת? בין אתם חולמים על מראה יוקרתי כשל ארמון, מפנק כבית מלון או עכשווי ומקורי מעבר לכל דמיון, תוכלו להשיג זאת בפשטות ובקלות באמצעות החלפת או הוספת ריצוף ואריחי קרמיקה.

הבחירה באריחי קרמיקה לחדרי אמבטיה נחשבת לאידיאלית, אודות למאפייניה: עמידות בפני רטיבות, לחות, טמפרטורות קיצוניות, שחיקה וחשיפה לחומרים רבים. בנוסף, הקרמיקה קלה מאד לתחזוקה, טיפול וניקיון.

חיפויי קרמיקה לאמבטיה ולמטבח מוצעים במגוון צבעים, צורות וגדלים ובמבחר גימורים. בחירה בסוג הקרמיקה צריכה להתבצע תוך התחשבות בסוג החלל, עיצוב הפנים והאביזרים הקיימים בו, כמות האור, הריצוף והחיפויים הקיימים.

כמו כן, יש להתחשב בנושא הבטיחות. בבואכם לבחור ריצוף, הקפידו לבחור באריחים המותאמים למשטחים המיועדים להירטב ומונעים החלקה. כך, תיהנו גם ממראה מעוצב וגם מרמת בטיחות גבוהה, לטובת דיירי הבית. בנוסף, וודאו כי האריחים הנבחרים מתאימים לגימורי המשטחים אליהם מיועדים. זכרו שלא כל סוג אריח מותאם לחיתוך, כך שאם ישנם פתחי ניקוז או צנרת, יש לקחת זאת בחשבון ולבחור בקרמיקה מותאמת.

אז אם החלטתם להתחדש ולהעניק לחדר האמבטיה או למטבח מראה ייחודי ומעוצב שלא ישאיר אף אורח אדיש, אתם מוזמנים לבחור ממגוון האריחים, הטקסטורות והעיצובים שלנו וליהנות מהאמבטיה והמטבח עליהם חלמתם.

צוות היועצים של א.כ ישיר לבניין עומדים לרשותכם וישמחו לייעץ ולסייע בבחירת הקרמיקה המתאימה ביותר עבורכם, בהתאם לצרכיכם, טעמכם העיצובי ומאפייני החדר אליו היא מיועדת.


                         
נמצאו 30 תוצאות סדר לפי: