תקרות אקוסטיות מובחרות להבטחת אטימות מרעש, לעסקים, למפעלים ולבתים פרטיים.

תקרה אקוסטית

תקרות אקוסטיות הינן הפיתרון האידיאלי לספיגת רעשים ולבידוד רעשים במשרדים, במרכזים מסחריים, במבני ציבור ובמתחמי עסקים. התקרה, מותאמת לסיבה אליה מיועדת ומשתלבת בה באופן מושלם, תוך התחשבות במספר קריטריונים עיקריים.

אם בעבר רעש ממשרד, עסק או פעילות מסחרית הנמצאים בשכנות היה עובדה מוגמרת, הרי שכיום ניתן בקלות למנוע זאת ולוודא כי כל רעש בחלל המבודד נשאר בו וכמו כן כי רעש מבחוץ לא יחדור אליו, הודות לתקרה האקוסטית. מעבר להיותה מבודדת רעש, סופגת קול ומונעת תהודה, בולטת התקרה האקוסטית גם ביתרונותיה כפשוטה וקלה להרכבה ואף כעמידה לאש. כמו כן, קיימים כיום אריחי תקרה אקוסטית העשויים מחומרים ירוקים בלבד ומהווים מוצר הבריא הן עבורכם והן עבור הסביבה.

בבואכם לבחור תקרה אקוסטית לעסק או לביתכם, עליכם להתחשב במספר קריטריונים:

מאפייני הרחב המבודד - חלל עבודה, משרדים, מגורים, ספריה וכו'

מטרת הבידוד - חדירת רעש, סופגת קול (בחדר קולנוע ביתי לדוגמא) וכו'.

שילוב מערכות מובנות - מערכות גילוי אש, מערכות כיבוי אש, פתחי אוורור, גופי תאורה וכו'.

מאפייני התקרה המובנית - סוג התקרה עליה מיועדת להיות מורכבת התקרה האקוסטית. 

נראות ןעיצוב התקרה הרצויה - כיום ניתן לבחור במגוון חומרים ועיצובים עבור התקרה האקוסטית וכך לשלבה כחלק מעיצוב הפנים של החלל.

א.כ ישיר לבניין מציעים מגוון תקרות אקוסטיות מובחרות ואיכותיות המיועדות להבטיח אטימות מרעש לעסקים, למפעלים ולבתם פרטיים.

צוות היועצים והמומחים של החברה ישמחו לייעץ לכם בעת בחירתה של התקרה האקוסטית ולהתאים עבורכם את התקרה האידיאלית, אשר תענה לצרכיכם הפונקציונאליים והעיצוביים כאחד. אנו מספקים תקרות אקוסטיות במבחר דגמים, צורות, צבעים ומידות, המיועדות לעמוד בכלל ציפיותיהם ודרישותיהם של לקוחותינו, לבודד את הרעש, לשדר את איכות החיים וליהנות מסביבה שקטה הן לעבודה והן למגורים.

נמצאו 0 תוצאות סדר לפי: