הופכים כל מקלחת לחוויה

מקלחונים, ברזים וסניטציה

עיצובם של חדרי האמבטיה והשירותים הפך לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית כולו ושדרוגם נעשה במקרים רבים גם ללא שדרוג של שאר חלקי הבית, מתוך רצון להעניק למשתמשים בהם חוויית שימוש נוחה ומפנקת.

כיום, באמצעות בחירה נכונה במקלחונים, ברזים וכלי סניטציה, ניתן להעניק לחדר האמבטיה מראה יוקרתי, קלאסי או מודרני ולהפכו לחדר אמבטיה חלומי עבור דיירי הבית. כך, בין אם תרצו להרגיש בבית מלון בכל פעם שתיכנסו לחדר האמבטיה ובין אם תעדיפו מראה עכשווי, צבעוני ומיוחד, לכל טעם שלכם תוכלו למצוא מענה עיצובי.

מקלחונים - מקלחונים הינם תחליף נוח, מעוצב וחסכוני מבחינת מקום לאמבטיות ולפינות שכללו דוש וניקוז. מגוון המקלחונים המוצעים בימינו כולל מקלחונים מרובעים, מלבניים או עגולים, עם זכוכית שקופה או אטומה, עם פרזול ועם מבחר עיצובים גרפיים.

מקלחון מעוצב ישדרג מן הקצה אל הקצה הן את נראות חדר האמבטיה והן את חוויית השימוש בו לדיירי הבית.

ברזים - מגוון ברזים יהפכו את כיור שטיפת הידיים למיוחד וישדרגו אף הם את נראותו של חדר האמבטיה. בהתאם לכיור המותקן, ניתן לבור בברזים גבוהים או נמוכים, קמורים או ישרים, כסופים או שחורים ובמבחר עיצובים מרשימים אשר ישלימו כל עיצוב שנבחר לחדר האמבטיה.

סניטציה - הכלים הסניטריים כבר מזמן אינם מסתכמים בעיצוב הבסיסי המוכר לכולם מהתקופה שעד לפני כשני עשורים. אסלות, כיורים, אמבטיות וכל מה שביניהם, מוצעים כיום במגוון עיצובים, צבעים, דגמים וצורות ולכם רק נותר לבחור.


א.כ ישיר לבניין מזמינים גם אתכם להגיע ולהתרשם משלל העיצובים והדגמים המוצעים ללקוחותינו. הגיעו אלינו עם כל רעיון עיצובי ונציגינו ישמחו לממש אותו בעזרת קולקציית המקלחונים, הברזים וכלי הסניטציה שלנו. כך, תוכלו לשדרג את חדר האמבטיה שלכם למראה מעורר קנאה, על פי טעמכם האישי: קלאסי, נקי ומודרני, יוקרתי, ססגוני או כל טעם עיצובי אחר. אתם תבחרו ואנחנו נדאג לספק את חדר האמבטיה האיכותי, המעוצב הנוח והמפנק ביותר עבורכם.

נמצאו 0 תוצאות סדר לפי: